Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 lutego 2012

PĄCZKI HISZPAŃSKIE

Siemka,
miałam dodać dzisiaj foty z Bystrej, ale przenoszę to na jutro. Gdyż zapomniałam, że dziś jest tłusty czwartek.
Tak więc zabrałam się za robienie pączków.

Chciałam zrobić tradycyjne, ale stwierdziłam, że to jest za dużo roboty... i zrobiłam pączki hiszpańskie.
Przepis jest bardzo prosty, a jego wykonanie nie zajmuje więcej niż 45 minut.

Składniki:
1 szklanka wody,
1/3 margaryny,
2 szklanki mąki,
2 jajka,

Margarynę z wodą podgrzewam, margaryna musi się roztopić, dodaję mąkę i mieszam do momentu odchodzenia masy od ścianek garnka.
Po ostudzeniu dodaję jajka i dokładnie mieszam, aż do momentu uzyskania jednolitej masy.
Na kawałku papieru do pieczenia wyciskam oponki, w zależności, kto jaką wielkość lubi i smażę na 180 stopni na oleju. Ja tutaj zastosowałam patelnię, ale można również w garnku lub frytkownicy.



Smacznego. ZE SMAKIEM PRZEZ ŻYCIE

4 komentarze:

  1. mm. fajnie . Musze kiedyś wypróbować ten przepis...

    A dobre były?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, smaczne były? Pierwszy raz słyszę o pączkach hiszpańskich, pychota.

    Zapraszam do szafy: http://jolie-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne muszę spróbować .!
    dzięki za przepis .!
    mmniam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję twój przepis!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń