Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 lutego 2012

14 walentynki, a ja w bystrej ;]

Witajcie.

Dziś walentynki, ale nie dla mnie. Uważam to za największą głupotę, jaką one są.
Ale to tylko i wyłącznie moje zdanie. Może kiedyś... zmienię je?!
Także miłość to głupota ludzka. Ale ta teraźniejsza, bo kiedyś było inaczej.
Teraz to jest tak, że jak się prześpisz z synkiem, czyli będziesz miała jakieś szanse, być z nim. Nie liczy się kompletnie nic innego, no oprócz wyglądu i uprawianie sexu. ALE JA TO PIEPRZE! ;D

Mam większe zmartwienia...


... dziś byłam właśnie w Bystrej pociągiem, razem straciłam 6 godzin. W każdą stronę po 3 godziny.



Ale cóż dla zwiedzenia świata należy się poświęcić. Tym bardziej, gdy siedzi się całe dnie 24h tylko wykonując obowiązki domowe.


Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz