Obserwatorzy

Szukaj na tym blogu

środa, 21 marca 2012

Żelazna córka- już jutro!

ŻELAZNA CÓRKA
Autor Kagawa Julie
Ilość stron: 336
Rodzaj: Broszura
Format: 130x205
Data wydania: 2012-03-22
EAN: 9788324140589

Seria z Top 10 „New York Timesa”
 Tom 2 mrocznego i romantycznego cyklu Żelazny Dwór wypełnionego akcją, przygodą i magią

Witajcie w zupełnie nowej Krainie Czarów. Akcja pędzi niczym w Darach Anioła, a piękno świata zachwyca jak sceneria znana z Atramentowej Trylogii.
lubimyczytac.pl

 Nazywam się Meghan Chase.
Od jakiegoś czasu przebywam w pałacu zimowych elfów. Jak długo dokładnie? Nie wiem. W tym miejscu czas nie płynie normalnie. Od kiedy utknęłam w krainie Nigdynigdy, życie w świecie zewnętrznym, świecie śmiertelników, płynie beze mnie. Jeśli kiedykolwiek się stąd wydostanę, jeśli uda mi się wrócić do domu, może się okazać, że od mojego zniknięcia minęło sto lat, a cała moja rodzina i przyjaciele od dawna nie żyją.
Staram się nie myśleć o tym za często, ale czasami nie mogę się po prostu powstrzymać.
Zawarłam z zimowym księciem umowę – obiecałam, że jeśli on mi pomoże, pójdę z nim na Mroczny Dwór. Ale gdzieś tam, pośród upiornego pustkowia pyłu i żelaza, uświadomiłam sobie, że się w nim zakochałam...


Julie Kagawa połączyła wątkiSnu nocy letniej, Alicji w Krainie Czarów, Opowieści z Narnii i powołała do życia zupełnie nową rasę elfów, zrodzoną z ludzkich marzeń o technologii i postępie. Jej bogaty, dziwny świat żelaznych elfów, który przemierza silna i niezależna Meghan Chase, przenika się z naszym, choć my ich nie widzimy. Ale one widzą nas…
Seria  Żelazny Dwór jest jedną z najpopularniejszych w swoim gatunku w USA.



Informacje pochodzą z: www.wydawnictwoamber.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz